Usein esitettyjä kysymyksiä

 

Usein esitettyjä kysymyksiä

Alle on listattu usein esitettyjä kysymyksiä. Jos et löydä omaa kysymystäsi, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai täyttää yhteydenottolomakkeen. Lupaamme vastata sinulle 24 tunnin sisällä.


Yleistä

Miten perustan tilin?
Jos et vielä ole Littlerockstoren asiakas, sinun tulee ensin rekisteröityä. Sen voit tehdä luomalla uuden tilin. Napsauta ”Luo tili” -linkkiä ja perusta itsellesi henkilökohtainen asiakastili. Kun olet täyttänyt tietosi, tilisi aktivoidaan. Saat sähköpostiviestin vahvistukseksi rekisteröitymisestä.
.

Miten voin tehdä reklamaation?
Littlerockstore tarjoaa parhaaseen hintaan parhaimman laatuisia virallisia bändituotteita vauvoille ja lapsille. Joskus voi kuitenkin sattua niin, ettei saamasi tuote ole moitteeton tai se rikkoutuu heti käyttöönoton jälkeen. Reklamaatioiden käsittelyssä me luonnollisesti noudatamme lakia ja yleisiä käyttöehtojamme. Alla mainitut takuuehdot vastaavat niitä oikeuksia, joita sinulla kuluttajana on lain nojalla.

Kaikilla Littlerockstoren vaatteilla ja asusteilla on yhden vuoden takuu.

Siinä tapauksessa, että teet meille muodollisen reklamaation, me arvioimme, soveltuvatko takuuehdot tapaukseen ja miten tapaus olisi parasta ratkaista. Vaikka takuuaika olisi mennyt umpeen, sinulla on silti oikeus tehdä meille reklamaatio. Jos voidaan kohtuudella olettaa, että tuotteen pitäisi toimia normaalisti normaalissa käytössä vielä tietyn ajan jälkeen, ja jos tuotteen vaurioituminen ei johdu omasta virheestäsi, tuote voidaan korjata tai korvata. Kaikissa tapauksissa vakuutamme, että käsittelemme reklamaation nopeasti.

Perusteltu reklamaatio
Reklamaatio on aiheellinen, jos sen syynä ei ole:
• tahallinen tai välinpitämättömyydestä johtuva vaurio;
• virheellinen käyttö tai kunnossapidon puute;
• normaali kuluminen käytössä ja/tai
• vaurio, joka johtuu virheellisestä käytöstä tai siitä, ettei käyttöohjeisiin ole tutustuttu ennen käyttöä.

Olen muuttanut. Miten voin päivittää tilitietoni? 
Voit vaihtaa osoitteesi, kun kirjaudut tilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi ja jatkat tilitietoihin. Klikkaa sitten ”Muokkaa tietoja” päivittääksesi yhteystietosi.

Sähköpostiosoitteeni on muuttunut
Voit vaihtaa sähköpostiosoitteesi, kun kirjaudut tilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi ja jatkat tilitietoihin. Klikkaa sitten ”Muokkaa tietoja” päivittääksesi yhteystietosi.

 

Tilaaminen

Miten tilaan?
Tilaaminen Littlerockstoresta on hyvin helppoa, ja sivusto on erittäin käyttäjäystävällinen. Kirjaudu sisään tilillesi ja seuraa alla kuvattuja vaiheita. Eikö sinulla vielä ole tiliä? Perusta asiakastili napsauttamalla ”Luo tili” -linkkiä.

Vaihe 1. Etsi haluamasi tuotteet ja valitse ne ostoskoriin.
Vaihe 2. Kun olet valinnut tuotteet, vahvista tilauksesi.
Vaihe 3. Mene kassalle.
Vaihe 4. Tarkista tietosi ja muuta toimitusosoitetta, jos on tarpeen.
Vaihe 5. Jos kaikki tietosi ovat oikein, klikkaa ”Maksa” -painiketta.
Vaihe 6. Valitse maksutapa, jolla haluat maksaa ostoksesi, ja klikkaa ”Tilaa”.
Vaihe 7. Kaikkiin hintoihin sisältyy arvonlisävero.
 
Tilauksen tekeminen ei onnistu
Jos tilauksen tekeminen Littlerockstoressa ei onnistu, voit ottaa yhteyttä Littlerockstoren asiakaspalveluun.
Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai täyttää yhteydenottolomakkeen. Jos emme pysty vastaamaan kysymykseesi sähköpostitse, otamme sinuun yhteyttä henkilökohtaisesti.

En ole saanut tilausvahvistusta 
Kun olet tehnyt tilauksesi loppuun ja antanut kaikki tarvittavat tiedot, saat Littlerockstorelta vahvistusviestin sähköpostiin muutaman minuutin kuluessa. Jos et jostain syystä saa viestiä, se voi johtua siitä, että sähköpostiosoitteeseesi on lipsahtanut virhe. Siinä tapauksessa voit lähettää sähköpostia osoitteeseen [email protected] tai täyttää yhteydenottolomakkeen. Lupaamme vastata neljän tunnin kuluessa. Tietysti tarkastamme tilauksesi ja pidämme sinut ajan tasalla.

Kuinka lunastan (sähköisen) lahjakortin?
Kun teet tilausta, voit ilmoittaa kassalla, haluatko käyttää lahjakortin.

 

Tilauksen lähettäminen

Milloin tilaukseni lähetetään?
Tilauksesi lähetetään heti kun olemme saaneet maksun tai maksuvahvistuksen. Saat sähköpostitse vahvistusviestin, kun olemme vastaanottaneet maksun ja kun tilaus on lähetetty.

 

Tilauksen palauttaminen

Miten voin vaihtaa tuotteen?
Voit palauttaa tuotteita 30 päivän kuluessa siten, että täytät paketin mukana tulleen palautuslomakkeen. Siihen voit eritellä, mitkä tuotteet haluat palauttaa. Kun olet palauttanut palautuslomakkeen, saat sähköpostitse vahvistusviestin ja lisätietoja.

Miksi minun on maksettava postimaksu palautuksesta?
Huolehdithan siitä, että palautuksestasi on maksettu riittävä postimaksu. Ikävä kyllä emme voi käsitellä lähetyksiä, joista ei ole maksettu (riittävää) postimaksua. Jos haluat vaihtaa tuotteen, me korvaamme uuden paketin lähetyskulut. Katsomme, että se on velvollisuutemme asiakkaitamme kohtaan.

Mitä tarkoittaa peruuttamisoikeus?
Peruuttamisoikeus tarkoittaa sitä, että sinulla on oikeus peruuttaa myyntisopimus syytä ilmoittamatta 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Jos haluat käyttää tätä oikeuttasi, sinun tulee peruuttaa tilauksesi yleisten käyttöohjeiden pykälien 6–8 mukaisesti.

Noudatamme Littlerockstoressa 30 päivän palautuskäytäntöä.